Som stormen.....

IDAG TROTSAS INGA VÄDERGUDAR.
Storm ute och en väldigt trött mamma.
Nova hade en bökig natt med många uppvakningar.
Svårt för mamma att få sin skönhetssömn då.

Från början skulle vi träffa Anna och hennes lilla anton idag.
Men hon liksom vi har haft den där jobbiga natten på besök.
Hon behövde vila (helt förståligt) och det passade mig utmärkt också.

Så idag blir det en mamma/Nova mysdag.
Utan några som helst måsten.
Välbehövligt.
Och i morgon 6.15 levereras mina två stora barn.
Får de en dag tidigare och eftersom de blir lämnade hemma hos mig så
kan jag ge de två dagars höstlov i alla fall.




Om dagen blir tråkig så kan jag i alla fall
glädja mig åt gårdagen.
En heldag på stan med Annette och Isabella.
Lunch och en STOR latte.
(kände mig som en lattemamma på riktigt)
Fönstershopping och massa bra affärsideer.
Efter ett antal timmar och trötta fötter åkte
Nova och jag till pappa Tinus jobb.
Fanns ingen större idé att åka hem för på kvällen
var det dags att få lukta lite på nyfödda Max.
Anna och Magnus har fått (för tre veckor sedan) en jäte söt liten kille.
Och gud så liten han var.
Det går inte att förstå att Nova också varit så liten.
Det är då man inser att det går allt för fort.
Om en vecka är hon 4 månader.
A big big girl in a big big world.......


Vilar ut i gammlamormors famn efter dopet.

Nu skall jag passa på att få i mig lite frukost medan Nova sover.
Ha en skön dag alla.
KRAM♥


  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?