Kämpat klart

Efter att ha haft ett par dagar med en riktig svacka neråt i humöret
så känner jag äntligen mig på väg upp igen.
Sakta men säkert pekar "nålen" uppåt.
En otroligt skön känsla.
Jag är fortfarande väldigt trött , men vet med mig att det är sådant
som tillhör en graviditet.
Nu menar jag mitt humör. Jag fick en dipp föra veckan när en sak hände i mitt liv.
Sedan dess har jag inte riktigt kommit i kapp mig.
Men idag känner jag helt plötsligt som en
gladare tjej.
Inser att problem ibland bara skall finnas där
för att man skall hitta tillbaks till toppen igen.
Man skall ramla ner i avgrunden för att ibland få hjälp att komma upp.

JUST NU SÅ HAR JAG MEDVIND.
TILL VISS DEL.
IDAG HAR JAG FÅTT SÅ BRA BESKED.
PÅ FRÅGOR SOM JAG LÄNGE UNDRAT ÖVER.
SOM SÄTTER SPRÄTT PÅ TANKARNA.

FÖRSÄKRINGSKASSAN HAR GODKÄNT MIN HAVANDESKAPSPENNING.

ÄNTLIGEN! ÄNTLIGEN! ÄNTLIGEN!
Trodde aldrig att den skulle gå igenom. 
Eftersom den inte gjort det med de två andra barnen.
Men det hade den.
Så skönt.
Ännu en sten föll från det hjärtat.
Nu skal jag hämta tvätten sen bara njuta av resten av dagen
KRAM♥


  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?