Tierd!!

Måndag igen och det betyder ju välkommen vardag.
Tinus♥ på jobbet och jag hemma.
Innan har vardagen skrämt mig lite men inte längre.
Jag har lärt mig ta till vara på det som även vardagen har att erbjuda.
Visst skrämde det mig en aning att vara hemma så länge innan bebeisen
skall dyka upp. Men nu har jag accepterat det och lärt mig
njuta av dagarna som kommer.
Och om bebisen tänker komma i tid så är det ju bara ca 6 veckor kvar.
Det kan jag nog stå ut med.

Helgen har varit tiktigt bra. En av de bättre på länge.
Hunnit med massor och samtidigt hunnit njuta av ledigheten.
Träffat vänner och ända haft tid för oss själva. Precis så jag vill ha det.

I fredags fick vi äntligen köpt tv-möbeln som vi velat ha så länge.
Tinus♥ fick hjälpa av grannen Joel att bygga ihop den.
En riktigt trevlig kväll med öl, pizzaoch bygge.
Jag i min tur avstod ju ölen såklart.
Det blev riktigt fint.



Igår var vi helt slut båda två. Jag kände mig som om jag varit ute och festat
i flera nätter i rad. Men alkoholfritt och trots middag med vänner
så har jag ju fått i mig en hel del sömn.
Så jag fattar inte alls vad som hände igår. Men klockan 21 gick vi och lade oss.
Och det tog inte alls lång tid innan man sov.
Men i morse var jag precis lika trött ändå.
Ögonen var tunga och kroppen ville inte fungera.
Och jag kan verkligen inte alls förstå varför.

Idag är det andra gången på föräldarrgruppen.
Jag har tagit på mig att baka. Så nu skall jag kila iväg till affären och köpa lite ingridienser till
en smarrig chokladkaka. Och självklart skall jag passa på att smaka på smeten med.


Vi hörs kanske senare.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?