Hobby?

Skall jag bli sjukskriven på heltid så måste jag helt enkelt komma på en hobby.
För att gå hemma och inte ha något att göra fram tills bebben kommer finns ju inte i min värld.
Alla som känner mig vet ju att jag är en väldigt rastlös person som gärna vill att det händer saker runt omkring mig. Och då funkar inte stillasittande sjukskrivning.
Min svärmor (Tack Lisbeth för alla sköna förslag) kom med massa ideer. Bl.a stickning och virkning.
Nu är ju inte detta min grej alls.
Mina kompisar föreslog PS3 och datorn. Ja fast detta är ju kul säkert 20 minuter.
vad skall ag göra resten av tiden då???

Nu har jag kommit på vad jag kan tänka mig att göra. SCRAPBOOKING.
Det skulle passa mig perfekt.
Så nu försöker jag lura med mig min kompis Victoria på en kurs i scrapbooking.
Och i morgon skall jag släpa med mig Tinus♥ till stan för att se om det finns några
scrapbooking saker som jag kan sysselsätta mig med.
Så kanske dagarna går lite fortare.


Nu har jag och Tinus♥ varit ute på en lång och skön promenad. I solen är det riktigt behagligt.
Kameran hade vi med oss, men inte ett enda kort blev taget.
Typiskt oss.

Ikväll blir det melodifestivalen, god mat och trevligt sällskap.
Ha en riktigt skön lördag.
KRAM

  Graviditetsbloggen

Hoppas ni får en dunderfin lördags kväll nu. Själv ska vi äta lite mysmackor nu och bli bänkad framför tvn :)

 2010-03-06     20:21:23    URL: http://pappatobbe.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?