En skön promenad

Vilken skön promenad jag varit på.
Min kompis Daniel ringde på förmiddagen för att småprata. Och det slutade med
 en skön promenad i Kärra.
Vi bor näst intill grannar men träffas jätte sällan.
Kan bero på att han nyligen blivit tillsammans med sin flickvän och
då skall man självklart lägga ner all tid på henne.
Men eftersom jag är hemma och han hade lite tid över så guidade han mig runt kärra.
Solen sken och den värmde verkligen en hel del.
Och det var så otrligt skönt att få lite social kontakt så här på dagen innan Tinus♥
kommer hem ikväll.
Fast han behandlade mig som en pesionär. Höll mig i armen så jag inte skulle halka, bad mig gå långsamare så jag inte skulle få sammandragningar.
Självklart för att han bryr sig om mig, men det var ganska kul att höra hela tiden.


Nu skall jag fundera ut vad man skulle kunna äta till middag idag.
Något mysigt och lite romantiskt.
Men känner att insperationen inte finns.
Så det får bli en tur ute på Arla.se.
Nu hoppas jag att eran fredag blir lika skön som jag hoppas min blir.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?