Vad händer????

Det blev Ullared igår. Tillsammans med min mamma och mormor tillbringade jag några timmar där.
Som tur var så finns det platser som man kan vila på.
Och där hamnade jag. Först vattenpaus med en smörgs, sen bara vila.
Medan min mamma och mormor kunde hitta det de ville.
Så vilade jag emellanåt men hittade ändå det jag skulle ha. Och det blev ett långt kvitto.
Mend det var det värt. Och det var faktiskt väldigt trevligt.
Men jobbigt. Så nu blir det inget mer innan bebben kommer.

När jag kom hem igen så var Tinus♥ (min med föresten) kompis Daniel hemma hos oss.
De tog varsin öl och passade på att dammsuga lägenheten. Så det var så skönt att komma hem till en ren lägenhet. Och två glada killar som hade kul ihop.
Sen blev det film. Sherlock Holmes. En riktigt bra film fast jag såg bara halva för sen gick jag och lade mig. Hade fått ont efter maratonloppet på Ullared.
Så jag somnade gott och vaknade när Tinus♥ kom och lade sig efter tolv.
Då hade han fixat sängplats (Emils säng) till Daniel och kom och pussades lite med mig innan han
däckade på kudden. Jätte trött.

Idag skall jag träffa min underbara bror. Vi skall hämta barnen i skolan/förskolan
och sen tillbringa tiden på Universeum.
Sen kommer han hem till oss på middag. Hans sambo Ingris skulle träna så då passar middag och mys med systern galant.
Ja det skall verkligen bli jätte trevligt.

I morgon skall barnen sova hos mina föräldrar.
Jag och Tinus♥ skall nämligen på middag hos några av hans vänner i Hällsvik.
Eftersom jag fortfarande inte har körkort (skäms) så kommer vi sova hos Tinus föräldrar.
Men hur kommer det sig att allt händer på samma helg.
Jag blev bjuden på tjejmiddag på lördag också. Fast då hade jag redan tackat ja till
middagen. Så det får förhoppningsvis bli tjejmiddag en annan gång.
Men det skall bli jätte trevligt i morgon i alla fall. Många glada skratt hoppas jag och god mat.
Men inget vin för min del, utan det får bli mineralvatten.
Funkar precis lika bra det.

Om jag inte hinner skriva mer under helgen så får ni ha en fantastisk helg.
KRAM♥

  partyblöjan

låter som att du har fullt upp.. :D själv fasar jag lite inför nästa helg då det ska träffas folk till höger och vänster (hur hittar man energi när man är ett preggomonster??) men det är ju kul också när det händer grejer.. :)

 2010-03-26     17:01:15    URL: http://partyblojan.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?