Fruktansvärt ont.

Tisdag idag....och min kropp känns helt mörbultad.
Igår skulle jag hämta barnen efter skolan.
Jag var redo och klar för att gå till bussen. Tog bara en liten snabbis till att hänga tvätten.
Helt plötsligt fick jag en sådan otrolig smärta i ryggen och ner i livmodern.
Gjorde jätte ont och jag fick gå och lägga mig en stund.
Insåg ju att det skulle bli jätte jobbigt att hämta barnen idag.
Jag ringde Tinus♥ och frågade om han kunde åka från jobbet och hämta barnen.
Vilket absolut inte var några problem.
Jag satte på lite musik och lade mig i soffan och bara försökte slappna av.
Strax där efter ringde Lisbeth (Tinus mamma) upp och berättade att de hämtar barnen för mig och att Tinus♥
var på väg hem till mig. Och det enda jag behövde fokusera på var att vila och ta det lugnt.
Jag är verkligen enormt tacksam för det. TACK!!!!!

Tinus♥ kom hem strax efter det och satte sig hos mig.
Just då hade det onda försvunnit och det jag kände var bara lite smått mensverk.
Jag hade ringt min barnmorska för råd, men innan hon ringde upp så fick jag
tag i special förlossningen på Östra sjukhuset.
Den vänliga kvinnan sa att jag skulle lugna mig och ta en tablett och bara se till att vila.
Så jag kröp upp i saoffan och lutade huvudet mot Tinus♥ knä.
Kände mer och mer att värken försvann.
På torsdag skall jag till läkaren igen som skall göra ett ultraljud av livmodern för att se hur mycket den blivit påverkad av alla sammandragningar.Då får jag även veta om jag får lov att gå tillbaks till jobbet eller inte.

Idag känns kroppen mörbultad. Jag mår illa och känner mig hängig.
Vet inte om det är en följd av det som kändes igår.
Men idag skall jag bara ta det lugnt. Klockan 15 skall jag till sjukgymnasten. Jag hoppas att jag känner mig lite piggare innan dess så jag kan orka med detta.
Mina svärföräldrar hämtar barnen idag med.

JAG ÄR SÅ TACKSAM FÖR ALL HJÄLP VI FÅR.
AV MINA FÖRÄLDRAR, TINUS FÖRÄLDRAR, MIN MORMOR OCH VÄNNER.
TACK ALLIHOPA FÖR ATT NI STÄLLER UPP SÅ PÅ OSS.


Igår var Tinus♥ kompis (min med nu) Daniel här på kvällen.
Han har kommit hem efter ett antal månader på sjön.
varit nere i Västindien och seglat.
Nu är han hemma i två veckor innan han drar iväg till Spanien och seglar igen.
Då om allt blir som det skall så är han borta tills augusti eller september.
Det var kul att träffa honom, så jag hoppas vi hinner träffas igen innan han åker.
Nu skall jag lägga mig en stund.
KRAM


  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?