Gnällig????

Jag vet inte om det är för att det var jobbigt igår, eller för om jag just nu
sprudlar av hormorner, eller för att jag inte mår riktigt topp ännu.
Men jag känner mig väldigt ledsen och nere idag.
Tom eller kanske helt slut i kroppen.
Kroppen känns verkligen mörbultad.
Som om jag tränat riktigt, riktigt hårt.
Jag är trött. Ligger i sängen och orkar inte göra några direkta saker.
Känner mig gnällig och besvärlig.
Lite till problem.
Fast jag vet att jag just nu inte skall ha dåligt samvete. Men jag har det.
Jag känner mig väldigt slapp hemma.
Men vet att det är för mitt eget bästa....eller för bebisen.
Nu tillbringar jag lite tid i soffan med glass. Kände mig lite värd det.
Om en stund skall jag till sjukgymnasten.
Förebygga foglossningar.
Känner inte att jag vill ha det också. Räcker med sammandragningarna.
Om jag nu måste ha något.
Och på torsdag får vi veta dommen.
Kommer jag kunna återgå till arbetet?
VAD TROR NI????

Nu skall jag fortsätta njuta lite av min glass och titta på "The biggest looser"
Hmm...inser vilken syn detta måste bli med mig i soffan med godsaker och de kämpar ihjäl sig för att gå ner i vikt. Fast just nu tycker jag att jag är värd det.
Och gott ät det med.

Nu har jag öppnat balkondörrarna och några fönster.
Njuter av att höra fåglarna kvittra och känna den friska luften komma in.
Jag skall vila en stund till innan jag skall duscha och göra mig klar för sjukgymnasten.

KRAM PÅ ER ALLA


  Martina, hobbyfotograf och mamma

hej hitta hit från minbebis!



jobbigt att du mår sådär, hoppas de går bra hos sjukgymnasten och att du får komma tillbajka till arbetet:)



kram

 2010-03-16     17:50:10    URL: http://beautywolf.blogg.se/
  LINDA

Varför skulle du inte kunna återgå till arbetet? :)

 2010-03-16     23:14:22    URL: http://lindaseclipse.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?