Tomt på inspiration.

Var tog det fina vårvädret vägen???
Inte finns det i Kärra i alla fall.
Det är inte kallt ute men absolut ingen sol och skön värme.
Men nu är det ju trots allt slutet av mars, så snart kanske vi får riktig vår.
När man går ut nu så är nästan all snö borta. Och tack och lov för det.
Men marken är nu istället fylld av grus. Eller flis som det heter.
Var man än går så finns all denna flis och på vissa ställen är det faktiskt ganska jobbigt att gå.
Nästan lika halt som när man går på isen.
Och visst är det inte riktig vår förän all flis är bortsopad och man slipper få in hela gruslagret i hallen.
Kanske även dammsugaren får ett bättre liv.

Idag är jag ganska tom på ideer att blogga om.
Är kanske så vissa dagar.
Men får ta igen det en dag när jag känner mer inspiration.
Nu har mitt paket med scrapbooking saker kommit.
Så jag skall ta en titt och se om jag hittar lite inspiration där istället.

KRAM PÅ ER SÅ LÄNGE


  Sofia

Hej igen! Du får gärna lägga en länk till min blogg, jag gör det samma med din! Hoppas att du har en bra dag.

Kram

 2010-03-22     16:20:30    URL: http://thenewshitintown.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?