Tidig söndagsmorgon.

VAD GÖR HON VAKEN REDAN NU?
Kanske ni tänker. Klockan 8 på en söndag. Barnfria och allt.
Jo jag kunde faktiskt inte sova.
Och blev faktiskt brädad på lite morgonmys med min man.
Han ville absolut se vasaloppet.
Jag föredrar nog hans varma famn före kall skidåkning,
men där förlorade jag.
Så nu sitter jag i sängen och bloggar lite så här på söndagsmorgonen.

Gårdagen blev väldigt trevlig.
Vi hade planerat lite mysig middag med kompisen Christoffer.
Så det bjöds på typisk melodifestivalmat. TACOS.
Vi hade väldigt trevligt med många skratt och skön stämmning.
 Precis innan melodifestivalen skulle ta sin början ringde Tinus♥ syster och frågade vad vi gjorde.
Så det hela slutade med att hon och hennes sambo kom förbi de med.
Jag älskar verkligen att ha folk omkring mig. Och när det blir spontanbesök som man inte räknat med
så är det ännu mer ett plus.
Det hela blev jätte trevligt.
Och ännu trevligare hade det blivit om inte Jessica Andersson hade gått vidare.
Den låten är ju urtris. En sådan skitlåt.
Nu hoppas jag verkligen inte att hon finner finalen nästa vecka.
Där håller jag stenhårt mina tummar på Salem al Fakir.
En ballad får bara inte skickas till Norge.


Idag är det då söndag igen. Och jag hoppas på en tur till stan. Och kanske en promenad.
Idag är det -9 grader i Göteborg. Kallt som attans men förhoppningsvis så blir det lite varmare framåt dagen.
Idag går vi in i vecka 24. Bara 16 veckor kvar. Minst. Jag räknar ju fortfarande med att gå över.
Och trots sammandragningar så är det ingen garanti att man får för tidigt. Men man skall ju inte chansa heller.
Föda barn nu vill jag inte. Inte så här tidigt.
Men jag har fått med min svägerska på scrapbooking kurs.
TACK SOFIA FÖR ATT DU VILL FÖLJA MED.

Nu skall jag se till att få i mig lite frukost.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?