Sova????

VAR DET FULLMÅNE I NATT????

Jag kunde i vilket fall som helst inte sova. Och inte Tinus♥ heller.
Vi låg i sängen och sjung gamla låtar och pratade bebisaker.
Vad som skall handlas och när det skall inhandlas.
Hur vi skall ha skötbord och sådana viktiga samtalsämnen.

Vi var hos mina föräldrar på fika och för att hämta Emblas Nintendo DS som hon hade tappat
i golvet så det gick sönder.
Men jag har världens bästa pappa. Han åkte ner till Nintendo i Kungsbacka och fick det lagat.
Så på fredag har vi en lycklig 5 åring här igen.
Som får sitt rosa DS tillbaks. Helt och fint.
Så vi tog oss en tur till de för att dricka kaffe och äta fantastisk god morotskaka. samtidigt som vi fick hem hennes spel. Jag vet ju inte om vi hinner träffa mina föräldrar innan barnen kommer på fredag igen.
På torsdag skall visserligen min mamma och mormor till Ullared och de har frågat om jag vill följa med.
Men jag har sakt att jag får ta en dag i taget. Får se om jag känner ork i kroppen för att springa runt i affärer just då. Min svärmor och svägerska var där i torsdags och frågade även de om jag ville följa med. Men då fanns det ingen ork överhuvudtaget. Så vi får se i morgon.

Idag är det dags för ett besök hos Mariana(vår barnmorska) Vi skall ta lite prover, och förhoppningsvis få lyssna
på lilla hjärtat idag också. För det finns verkligen inget som är så mysigt innan man har barnet i sin famn. Som att få lyssna på bebisens hjärtljud.
Även om jag känner vår lille cirkusakrobat där inne så är det skönt att höra den med.
Och idag skall Tinus♥ följa med också.
Han har ännu inte fått äran att lyssna. Så det blir spännande för honom också.
Och på tal om fullmåne....bebben kunde inte heller sova i natt. För det var verkligen full action hela tiden.
Ibland kan det kännas jobbigt....men samtidigt skönt att veta att den lever och  mår bra inne i mig.

Nu skall jag ta en promenad. Och sen lite scrapbooking. Började igår och fastnade. Så idag tänkte jag göra det klart. Kommer visa det här sen. Visa hur mitt första scrapbooking album blev.


Skriver efter barnmorskan igen.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?