Frisk dator

Äntligen äntligen är min dator lagad.
TACK DANIEL!!!!
Min dator fick en knäpp och gick sönder.
Eller i alla fall i min värld. För jag kan absolut inget om datorer.
Men min kompis Daniel som kan det där med datorer fick
rycka ut som första datorräddare.
Och det enkla problemet var....
Laddaren hade gått sönder och därför dragit ur hela batteriet.
Hmmmmm....vem kunde gissa det????
Inte jag i alla fall.

Men efter lite omtanke av daniel så är den räddad och mår bra.
Tack och lov för det.

Som tur var så har vi två datorer i vår familj. Så jag har levt med Tinus dator ett tag nu.
Men nu kommer min kära dator tillbaks.
JIPPIE!!!!



Nu skall vi ut i den friska luften.
För jag vet att även om man är förkykd så får blir man inte sämre av frisk luft.
Så nu tar vi på oss regnkläder och tar lite luft.
Ha det bra. KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?