Cravings

Jag har hittat mitt graviditets craving. Det där som man bara "MÅSTE" ha.
 När magen kurrar lite extra för just den saken.
YOUGHURT MED FÄRSK FRUKT.
Varje morgon måste börja med det. Annars blir det ju helt fel.
Och om det vill sig väl så kan det hända att en liten skål slinker ner framåt kvällen.
När jag väntade Emil fick jag ett litet sug av Apelsin mer.
Och med Embla var det sötlakrits.
Så jag tycker detta cravings var ganska nyttigt ändå.

Så idag blev dagens frukost: En skål vaniljyoughurt med skivad kiwi och äpple i.
Två ost smörgåsar med paprika på.
Och som alltid ett STORT glas vatten.



Nu är jag mätt och god i magen och kan njuta av att solen skiner ännu en dag i Göteborg.
Tinus♥ jobbar fram till 14.00. Och tills han kommer hem skall jag försöka hitta på något gott till lunch att äta.
Sen hoppas jag på en lång promenad i det fina vädret.

KRAM SÅ LÄNGE

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?