Arg

JAG ÄR ARG!!!
JAG UNDRAR VEM SOM BESTÄMT ATT VINTERN ÄR SLUT......
Varför ligger då all snö kvar?
varför är det då  minusgrader??

Jag har varit runt i varenda affär och letat efter termobyxor till Emil.
Han har använt sina som pulka för hela baken är alldeles söndrig.
Men när jag kom till affärerna så fanns det inga kvar.
-Nu ser vi fram emot våren sa de.
-Ja men det hjälper väll inte mig. Min son har åkt sönder sina byxor, vad skall jag göra
-Kan du inte laga de??
Då gick jag....jag gav upp. Skall ta en tur till klädkällaren i eftermiddag med min mamma.
Där kanske de tycker det är vinter ännu.



Idag skiner solen i Göteborg. Vilket skönt väder vi har. Himlen är alldeles blå. Och det är alldeles lagom kallt ute. För att vara vinter (vår enligt vissa)
Vi har sol på vår balkong hela dagen. Så snart skall jag göra ordning där så det blir mysigt.
Tänk att få avnjuta dagarna/kvällarna där.

Som ni ser så har jag hur mycket tid som helst hemma nu när jag inte får göra något. Jag tar promenader. Men ändå finns det mycket tid kvar till att blogga.
Kanske bra eller dåligt....jag vet inte.
Jag skriver mest för att jag älskar att skriva.

KRAM MINA VÄNNER

  Pam :)

SV: kul att du vill vara med och tävla! ;D



tack!.

 2010-03-03     19:07:40    URL: http://soetpam.blogg.se/
  Graviditetsbloggen

Idag var jag och sambon på ultraljud och fick se ett vackert ögonblick. Finns inlägg ute, så det är bara läsa och kommentera! =)

 2010-03-03     20:07:49    URL: http://pappatobbe.blogg.se/
  Ammi

hoppas du får en fin torsdag! :)

 2010-03-04     09:32:26    URL: http://aaammii.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?