Fullbokad.

Då är det dags för helgen att start.
ÄNTLIGEN FREDAG!!
Och om några timmar skall jag hämta barnen.
Sen är det full aktivitet hela helgen.

Dagen börjar med studentfirand i Onsala. Jag och barnen åker med mamma och
pappa ner, sen kommer Tinus efter jobbet.
I morgon har vi hela för middagen hemma innan det blir kalas
för min underbara pappa som fyller år.
Och på söndagen vankas det lunch/middag hos Mia och Mikael
i Floda.
Jag ser faktiskt fram emot en fartfylld helg.


Men mest av allt ser jag fram emot att träffa mina
änglar idag.
ÄNTLIGEN HAR DENNA VECKAN GÅTT!!
Det är otroligt vad långsamt veckan utan barnen här går
och tyvärr så går veckan med barnen här
i rasande fart.
Man får njuta av de stunder man har. Och inte glömma att
ta vara på tiden som finns. För helt plötsligt tar den slut.

Det finns ett ordsåråk som lyder:
Lev varje dag som om den vore din sista.
Det funkar ju självklart inte i alla lägen, men man
skall nog ha det i bakhuvudet.
att närsomhelst kan något hända....och då står man där.

Nu skall jag packa lite kläder och sen göra mig klar för studentfirandet.
Hoppas alla får en bra helg.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?