Bag in box

Jag har faktiskt sovit väldigt gott i natt.
Första natten på länge som jag inte legat vaken utan bara varit uppe och kissat
sen snabbt somnat om igen.
Och idag känner jag mig näst intill utvilad. En väldigt
skön känsla. Och man känner sig lite gladare med.
Nu hoppas jag på att alla nätter blir sådana här tills liten vill komma ut.
Igår tvingade jag Tinus att massera korsryggen på mig.
Jag har nämligen fått höra att hård (och tro mig det gjorde riktigt ont) massage
i ryggen kan få igång förlossningen. Just nu provar jag ju allt.
Fast detta hjälpte inte heller. Funderar visserligen på att be honom göra detta ikväll igen.
Han gillade det inte men just nu har han inget val.
JAG VILL JU FÅ UT LITEN!!!!
Har verkligen fått massa förslag. Men jag kan snällt säga att inget av de
har hjälpt mig. För i så fall skulle h*n vara ute nu.
Den sista testen skulle vara choklad. Detta skall visst få igång värkar.
Problemet är ju att jag mer eller mindre levt på choklad hela graviditeten.
Så tyvärr tror jag inte på det heller.
Men den lill* kommer väll när den vill då.

Igår passade vi på att storhandla och då hittade vi detta:


Mer på 1 liters tetra flaska.
Har aldrig sett denna förr men vilken kanonsak.
Tinus blev frälst och nu är hans nästa idé Mer på bag in Box.
Ingen dum ide det heller.
Finns det med vodka och vin så varför inte Bag in Box?
En otroligt bra ide tycker jag.

Ikväll kommer vår toastmaster Magnus och hans söta sambo Anna på
middag. Så nu skall jag städa lite sen iväg en sväng.
Njuta av vädret och må bra.
Ha en riktigt bra dag i solen.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?