LÄNGTAR

Jag förstår nu att mitt bloggande kommer bli betydligt mindre när barnen är hemma. Och snart
har jag ju ett till på heltid hemma.
Kommer det finnas någon som helst tid till att blogga då?
I vilket fall osm helst så har vi haft en helt otroligt skön vecka.
Älskar att ha barnen här hos mig.
Men nu är det sköna tiden slut och de har åkt till sin pappa igen.
Idag gjorde det riktigt ont att lämna de.
Men på fredag kommer de igen och då skall de stanna 2 veckor.
LÄNGTAR IHJÄL MIG!!!
Fy vad ont det kan göra när hjärtan blöder.
Och inte hjälper plåster heller.

Idag var det det dags för barnmorskan.
Nu har jag gått 39 fulla veckor och 2 dagar.
Enligt sista ultraljudet så är liten beräknad på lördag. 3 juli.
Hjärtljuden låg på 136 slag/min. Jag tror stenhårt på en liten kille.
Och idag sa faktiskt barnmorskan att hon trodde det med.
Fast hon kan ju inte veta.
Hon tror även att jag kommer gå över tiden.
BLÄ....det tror ju jag med.
Men när hon säger det blir det mer påtalt.
Jag vill ju att den skall komma nu.
Så nästa tisdag är det dags för ett nytt besök.

Till helgen kanske det blir ett besök på Lilla brattön.
Jag känner att jag inte kan sitta hemma och vänta på den lille.
Och de har lovat att om det skulle komma igång så
finns det en båt som kör över oss och sen blir det ilfart till NÄL (Norra Älvsborgs lassaret)
för vår del. Jag är faktiskt inte så orolig.
Där ute finns mina föräldrar för att ta hand om barnen om vi måste åka.
Och mina kusiner har båt så de lovar att köra över oss till fastlandet om det behövs.
NÄL skall visst vara jättefint. Så varför inte.
Och föresten så tror jag inte att liten kommer ändå.
En helg på brattön blir nog en underbar avslutning som tvåbarns mor.

Nu skall jag passa på att vila mina (enorma) fötter en stund. Och längta efterla mina barn.
Ha en fantastisk dag i solen.
KRAM

  Hanna

usch va hemskt att behöva "lämna ifrån sig" sina barn i en vecka... =( förstår att ditt hjärta blöder!



jobbigt om du behöver gå över, hoppas inte... ^^



kram kram kram

btw, jag tror oxå på pojke... det verkar vara ett riktigt pojkår! ;o) men nån måste ju ändra på det...? hmm!

 2010-06-28     21:08:23    URL: http://hannaofsweden.se
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?