Nockad av pensionsfonden???

Skönhetssömn för att behålla min ungdom, vem tror ni ringer då?
Pensionsfonden.
Så sova funkade inte...VAD GÖR MAN ISTÄLLET???
Ögonen är svullna, huvudet värker och jag känner mig enormt trött.
MAN BLOGGAR SÅ KLART!

Som sakt, idag är jag enormt trött. Nätterna är lite jobbiga.
Sover illa och behöver gå på toaletten ett antal gånger.
Sen blir det jobbigt att somna om.
Mina sovtimmar har minskat radikalt.
Och det känns i kroppen.
Om inte annat i huvudet.
Och ögonen som såklart är svullna.
Jag ser säkert jätte rolig ut.



Efter min trevliga stund på stan igår var eftermiddagen fri.
Jag passade på att vila lite mellan tvätt och röjning.
Kvällen som var helt oplanerad slutade med en trevlig middag tillsammans
med Christoffer (vår toastmaster) och en lååång promenad (minst 1 h rask promenad)
efter all mat. Lite i hopp om att bebis skall titta ut.
Men NÄ...han/hon trivs där ett tag till ser det ut som.
Fast en skön promenad blev det i alla fall.

I morgon är det åter fredag. Och i morgon kommer de små liven till mig.
Deras pappa lämnar de hos mig redan 6.15 på morogonen.
Jag bad om det så de kan få vara lediga.
Blir vi trötta så kan vi vila under dagen.
Och sen väntar ju en hel vecka (lite mer) sommarlov.

På lördag, om vädret tillåter så skall jag överraska de med Liseberg.
Tinus åker till Malmö på svensexa. Och jag får ju inte åka något kul alls i år.
Så jag släpar med lite kompisar som kan tänka sig åka saker med barnen.
HÅLL TUMMARNA NU PÅ ATT VÄDRET BLIR OKEJ.

Ut och njut av solen nu!!!
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?