TACK!!!!

Soliga tisdag hägrar utanför fönstret.
Känns i hela kroppen att detta blir en fantastisk dag.
Och idag är det sminkparty för hela slanten.
Skall bli så himla kul.
Gulliga Mia skall hålla sin debut som säljare, vilket innebär
att jag och mina gäster skall få vara försökskaniner.
Det skall bli hur kul som helst.
Hoppas man inte förköper sig bara.
Oriflame heter företaget. inget jag har hört talas om innan.
skriver i morgon hur detta gick.

Igår var jag på jobbet en sväng.
Vi skulle ha sista APT och då brukar man
alltid göra något speciellt med.
Brännboll och god sommar buffe var det denna gången.
Jag var dock inte med på brännbollen men var på jobbet tidigt så jag kunde
umgås med mina goa kollehor en stund.
Jag fick en jättefin bebis korg av Erica, Helena och Peter.
Fylld med massa bra att ha saker.
Nappflaska, nappar, filtar, goseapa och så söta kläder.









Tack så mycket för alla fina saker. Ni är så underbara.
TACK!!!!

Och ni ser vilket lag som bebben skall få heja på sen.

Ha en fantastisk dag.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?