Fantastiska söndag!!

Vilken fantastisk lyckad kväll det blev igår.
15 stycken blev vi i vår lagom stor lägenhet.
Fast trodde vi inte att vi skulle få plats men
"finns det hjärte rum så finns det stjärterum".
alla fick plats och klockan 18.00 tändes grillen.
Trots det otroligt trista vädret hade vi bestämt oss atthärda ut och verkligen grilla
eftersom det var det vi bestämt.
När vi bjöd in till detta så var vi ute i sista sekunden och
hade i bakhuvudet att det var många som kanske inte kunde komma.
Men av de 9 par som vi gick med på föräldrargruppen
var det bara två som inte kom.
Det är en väldigt bra uppslutning tycker jag.
och för att kunna komma till detta så var det även två som hade med sig sina barn och en som kom utan man. För han jobbade.
Så allt som allt blev vi som sakt 15 personer.
Jag tror att alla hade trevligt.
För de sista paren gick så sent om halv ett på natten.
Och snacka om att jag skrattat.
Kramp i magen måste jag erkänna.
Trots att vi kanske alla är olika, så verkade vi finna varandra.
Och nu hoppas vi på en ny träff snart.
Några skulle redan planera det. Hoppas hoppas innan bebben kommer.


Nu är det som sakt bara tre veckor kvar till beräknad förlossning. (fast jag är säker på att gå över)
I torsdags så byggde vi ihop spjälsängen. Och det var mest för Emils skull som
längtar ihjäl sig efetr sitt syskon.
Idag skall vi ta en tur och hämta bilbarnstolen och barnvagnen.
Det börjar liksom bli dags nu.
För när som helst kan den lille titta ut.
Men jag känner mig lugn.
Tinus tycker dte är dags att packa en BB väska....så ja
det kanske blir kvällens uppdrag.

Nu skall jag sminka mig och göra mig klar tills Tinus kommer hem (han hjälper kompisens papa att masta på sin båt)
Sen drar vi på shoppingrunda.
ha en fantastisk dag.
KRAM
Lägger upp lite bilder på sängen här bara.




  LINDA

Va härligt det låter. Tänk att det bara är tre veckor kvar! Otroligt! :D

 2010-06-13     18:05:51    URL: http://lindaseclipse.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?