Bara lite svar på oviktiga frågor.

1. Hur gammal är du om fem år? Oj...då fyller jag 37.

2. Vem var den sista du träffade? Min älskade man innan han sprang iväg till sitt jobb.

3. Hur lång är du? Lång???? är 164 långt??

4. Vilken var den senaste film du sett? I gårkväll hamnade jag framför Serving Sarah. (bättre har jag sett)

5. Vem ringde du senast? Min mysiga underbara mormor

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? är du säker på det? (Till min kompid Victoria som fått för sig att springa Göteborgsvarvet nästa år...frivilligt säger hon)

7. Var är dagens planer? Åh en superhäftig middag för 15 trevliga människor från vår föräldrargrupp.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Oftast sms men vid viktiga frågor blir det ju samtal

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.

10. När såg du senast din mamma? Igår...en snabbis på Ica Maxi.

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du idag? 8.20 av att det blåste storm ute.

13. Har du någon gång hittat en katt? Hmmm.....tror inte det!

14. Vilken är din favoritplats? Klippan (Min och mannens första dejter var där)

15. Vilken plats föredrar du minst? varma bussar

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ja du....kanske i ett fint hus någonstans i Kärra

17. Vad skrämde dig som barn? Mörka skogen

18. Vem fick dig att skratta senast? Mina barn tror jag det var.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Tydligen inte ;o)

20. Har du stationär eller bärbar dator? Vi har äran att äga 3 bärbara här.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? I trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har 4. Två till mig och två till mannen.

23. Hur många landskap har du bott i? Bara ett enda.....

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ähm..Ja det har väll hänt.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor...om jag är inne.

26. Är du social? Hahahaha....japp

27. Vilken är din favoritglass? Spirello

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Sålt lägenheten och köpt ett hus.

29. Tycker du om Kinamat? Nja

30. Tycker du om kaffe? Ja...fast inte riktigt som Gravid. 

31. Vad dricker du till frukost? Vatten....älskar vatten

32. Sover du på någon särskild sida? Japp....vänstersidan e min

33. Kan du spela poker? bara mot barnen...där fattar ingen av oss reglerna ändå.

34. Tycker du om att mysa? Ohhh jaaaaaa

35. Är du en beroendemänniska? Beror på vad man menar.....

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp 3 st. Anna, Johanna och Catta

37. Vill du ha barn? Har ju två och snart kommer nr 3.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska..

39. Har du någonsin åkt ambulans? nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet....om inga äkliga maneter finns där.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder till barnen

42. Äger du dyra smycken? Nja....min vigselring då kanske.. 

43. Har du någon gång testat narkotika? NOPE

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Havregrynsgröt tilll frukost

45. Vem är den roligaste människan du känner? Hahaha....det är ju så många

46. Välj ett ärr på din kropp? Vad skall jag göra med det då??

47. Vad har du för ringsignal? Old telephone.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp...några.

49. Flirtar du mycket? Nä...eller jo med min man.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? I en studio

51. Kan du byta olja på bilen? Nej

52. Har du fått fortkörningsböter? Har ju inget körkort ju :O(

53. Vilken var den senaste bok du läste? Koka makaroner (en bok om att bli pappa)

54. Läser du dagstidningen? Aftonbladet.se

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope...

56. Dansar du i bilen? Nä men jag sjunger mer än gärna.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Telenummer till OBH Nordica

59. När var du i kyrkan senast? I mars...Kalle och Jennys bröllop.

60. Vilka personer utmanar du? Den som känner att den har ite tid över??? 

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?