bara ett snabbt inlägg

Gör ett litet snabbinlägg innan jag skall iväg. har en tid hos barnmorskan kvart i tio. Jätte dum tid men ett måste. Tur att jag har så fruktansvärt sköna kollegor som hjälper till.
Mitt ena ben har svullnat upp lite. Bara det ena och sen fick jag ett blåmärke som jag inte riktigt vet vart det kommer från. Så Mariana (barnmorskan) tyckte det var lika bra att kolla upp det med en gång.
JAG HÅLLER MED.

Idag kommer även mina älskade barn till mig igen. Saknat de något fruktansvärt. så ikväll blir det massa kramar och mys. Och sen är helgen fullbokad av kalas, kalas och simskola.
Just de ja....på söndag skall jag och Embla gå på bio (Prinsessan och grodan) medan Emil skall hjälpa mormor att göra tårta till hennes kalas.
Så denna helgen lär gå fort.
Ha en skön fredag.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?