4 timmars lek!!!!

4 timmar tillbringade vi på lekplatsen igår.
4  sköna timmar med massa lek ch bus.
Först blev det visserligen ett besök på Triumfglass med mamma.
Men sen hägrade lekplasten en bra stund.
Det var otroligt mycket barn där. I alla åldrar.
Emil tillbringade större delen av tiden på fotbollsplanen med de "stora" killarna medan Embla
och jag var vid gungorna och klätterställningen.
Barnens kusiner var också där en stund(vi bor grannar).

Det man känner är ju att solen verkligen tar nu.
Mina kinder var röda av solbrännan.
Och båda barnen var jätte trötta när de kom hem.

Vi gjorde hemmagjorda hamburgare till middag och sedan popcorn till fredagsmys.
På tv visades "så skall det låta", "talang" och "solsidan"
En riktigt bra fredag med andra ord.

I morse blev det mer jäkt. Klockan 10 skulle Embla infinna sig i hammarkullen.
Det är där hon har sin simskola.
Emil tycker att det är urtrist att följa med så han valde att tillbrina sin tid på Sjösport tillsammans med Tinus.
Han var tvungen att jobba. Och Emil passade på att följa med.
Så Embla och jag tillbringade morgonen själva.
Nu har hon blivit hämtad av mormor. Det är där hon skall tillbringa natten tillsammans med Emil. De skall först på kalas och sen blir det tacos och lördagsgodis för de.
Riktigt mysigt.
Jag och Tinus skall ju på 60 års fest (2x30 år)

I morgon hoppas jag på lika fint väder som idag. Då blir det en tur till Hönö.
Mamma och pappa har sin båt där. De skall greja lite med den och vi kan njuta av naturen.
kanske ett besök vid Öckerö. Minnas bröllopet lite.
Sen hoppas jag på grillat.......årets första.
Njuta va det fina vädret. Ni som har fint. Ni andra får njuta av att det är helg.
KRAM♥


Mammas och pappas båt.

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?