SOL!

SOLEN SKINER OCH HIMLEN ÄR BLÅ.......
Så skönt. Jag och min mamma skall hämta barnen tidigt idag. Redan klockan 13.20
när skolan slutar. Och sen är det helg.
Jag hoppas på att kunna fresta henne med lite kaffe. Kanske vid lekplatsen.
Ta fram cyklar och spadar. Njuta av det vackra vädret ute.
Picnick i solen.

Idag mår jag väldigt bra annars. Inte ont någonstans och känner mig väldigt utvilad.
Tänker suga i mig allt vad solenergi heter idag. Så detta blir ett kort inlägg.....för sen tänker jag ta en skön promenad ute.
Jag vet att jag inte hinner skriva i helgen eftersom den är fullbokad.
I morgon blir det simskola för Embla och sen skall barnen sova hos mina föräldrar då jag och Tinus skall på 2x30 års fest. (Mina goa vänner Henke och Daniel som båda fyllt 30 har slagit ihop detta till en stor 30 års fest)
På söndag tänkte vi styra bilen till Hönö för att fika med mina föräldrar som har sin båt där ute.
Är det fint bäder kan man kanske grilla. Eller helt enkelt bara fika.

Skall njuta av att våren är här. Och passa på att njuta av mina barn.
Ha en väldigt skön helg.
Hinner jag så kommer jag skriva i helgen. Annars återkommer jag efter helgen
KRAM♥

  Carina

Hejsan! Åh,va underbart det låter med solsken =) Här regnar det & är grått =( fast egentligen gör det inget,snön försvinner ju kanske lite fortare...Vill ha vår NU!!Va jobbigt med så kraftiga sammandragningar..*styrkekram påre*Här är det ganska lugn på den fronten,mest mina höfter som spökar nattetid..men har nu ändrat om lite i sängen,tog en vanlig lite tjockare bäddmadrass ist för min vanliga Tempur madrass&det känns som om det funkar bättre =) Inatt har jag sovit jättebra,så imorse var jag pigg =) Ha en underbart mysig helg med mycket solsken hoppas jag..Kramkram till nästa gång vännen =)

 2010-04-09     15:24:29    URL: http://cinahsspace.blogspot.com
  Snart pappa.

Roligt med sol, och det låter ju underbart. Hos oss har det regnat hela dagen tyvärr, vilket är mindre roligt. Jobbigt med det där sammandragningarna. usch hoppas det ordnar sig. kram

 2010-04-09     19:59:14    URL: http://pappatobbe.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?