It´s a baby boy.

Jag vill börja detta inlägget med att gratulera mina underbara vänner
Kalle och Jenny som i morse fick sitt första barn. Det blev en liten kille.
Namn vet jag inte ännu men han har ju inte hunnit bli så många timmar.
Ett jätte grattis till er.


Igår hade jag en fantastisk dag. Det är ju inte min vecka men jag skulle hämta barnen idag i alla fall.
Kändes så skönt att få lite mertid med de.
 Först var det utvecklingssamtal i skolan med Emil.
Han fick jätte mycket beröm. En duktig kille som klarade ämnena i skolan jätte bra.
Man blir stolt som mamma när man sitter där.
Sen tog vi midddag på Mitt kök.
Min snälla söta mormor bjöd oss på detta.
Det var verkligen jätte mysigt. Och vi fördrev tiden innan det var dags för öppet hus i Emils skola.
Först fick vi vara med på en lektion. De hade skrivning och läsning. Var kul att vara med och titta.
Sen var det tipspromenad, loppis, fika, teater och staffetdans.
Klockan sju var de klara och barnen var trötta.
De barnen som var med igår får (om föräldrarna kan) vara lediga nästa fredag.
Medan de barnen som inte var där måste gå.
Jag är ju hemma så självklart får de vara hemma och njuta med mamma.
På fredag kommer de till mig igen.
Längtar så enormt efter de.
Nu skall jag ta en promenad och skicka iväg lite papper till försäkringskassan.
De är ju inte snabbast i världen direkt.
Så frågan är om jag får ersätning eller ej denna månaden.
Den som lever får se.
Ha en fantastisk dag.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?