Helg

Idag är det fredag. Och det betyder ju också att det är dags för mina älskade barn att åka till sin pappa. Fy vad jag kommer sakna de. Det gör jag alltid. Längtar så det gör ont ibland. Fast man lär sig leva med den saknaden.
När vi har lämnat av de små juvelerna så skall vi ta oss en tur till Ikea. Vi skall inhandla lite nya möbler. Nu är vårt vardagsrum ganska mörkt med mörka otroligt snygga tapeter. Men till detta behöver vi lite jusare möbler. Har hittat några på Ikea som jag verkligen vill ha.




Men det blir till att köpa några åt gången. Så idag blir det hylla och bord tror jag.

I morgon skall vi ha inflyttningsfest. Kommer en hel del vänner över och firar in den nya lägenheten. Skall bli kul att träffa allihopa igen. Och jag vet ju redan nu att det blir många goa skratt. Om alla som anmält sig kommer så blir vi ca 20st. HUR SKALL ALLA DE FÅ PLATS HEMMA HOS OSS?
Innan festen i morgon så skall vi även städa ur den gamla lägenheten. Ett nödvändigt men tråkigt måste. Snart är vi av med den och äntligen kan vi släppa allt arbete som måste göras.
Gud vad jag längtar tills nycklarna är lämnade.

Måste bara passa på att göra en länk här. Jag läser ganska flitigt en blogg som heter Vimmelmamman.
Vimmelmámman arbetar på tidningen se&hör. I maj 2008 fick hon veta att hon har cancer. Här får man läsa hennes blogg där hon tar upp sina tankar kring detta. Och med familjen i centrum.
Går gärna in och läs...Man får sig en och annan tankeställare.

Skall blogga efter festen men tills dess ha en kanon helg.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?