Emil 7 år.

För 7 år sedan hade jag en av de tuffaste dagarna i mitt liv. En av de säger jag eftersom det hela tiden händer jobbiga saker i livet. Men denna dagen var för mig troligen den första dagen som var så jobbig. Jag hade ont....en fruktansvärd smärta som bara blev värre och värre. Det går egentligen inte att beskriva hur ont det gjorde...
Men det var det värt....varenda liten värk var värd detta......
för ut kom världens underbaraste kille. Mitt första barn och den vackraste kille i hela världen.
Idag 7 år senare så finns det inget som ångrar den smärta. Det var värt varenda litet ögonblick.
Min underbara son Emil fyller idag 7 år.
GRATTIS DIN LILLE TOK.

Så nu blir det kalas hela helgen........JIPPIE.


Grattis Emil på din 7 års dag. Jag älskar dig och är en stolt mamma....

 

  Anna

Grattis Emil!!!



Hjälp va tiden går fort =)

 2009-10-02     19:33:19    URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?