Vänner är guld värda

VÄNNER......
Jag är så tacksam för er.
Jag är så glad att allla ni finns som tar hand om mig och ser mig när jag mår dåligt eller är ledsen.
Ni kan ibland muntra upp mig samtidigt som ni kan ge mig en spark i rumpan när jag fastnar i trånga gångar.
Emma...min bästa vän. Som ena dagen kan få mig att gråta med alla sina historier hon varit med om till att i nästa sekund få mig att bara brista i hejdlöst skratt. Hon får mig att fundera, undra, tro och hoppas.
Ibland förstår vi inte alls varandra. Vi tänker så olika och har helt olika bakgrunder....men det kan vara det som gör oss till de vänner vi är idag.
Första gången jag träffade Emma så började hon på mitt jobb. En annan kollega på vårt jobb hade ringt mig innan och berättat Emma inte verkade vara klok. Hon bara pratar om sig själv och att vi inte alls kommer gilla henne.
Men jag är inte personen som dömmer någon jag aldrig träffat. Så jag började prata med henne på spåarvagnen lite försiktigt (och hon tyckte jag var jätte obehaglig) sen fick jag henne att börja promenera till jobbet. Och på den banan är det. Nu pratar vi varje dag och messar varje dag. Jag skulle inte tänka mig att vara utan henne.
En viktig del i mitt liv.
TACK EMMA!!!!

I mitt liv finns fler vänner som kommer att betyda massor för mig....Helena och Peter. Ni är underbara. Tack för att ni piggar upp mig och förstår hur jag har det ibland.
Det finns verkligen fler....men för att inte råka glömma någon så tackar jag er alla.

Tack alla mina vänner....för att ni finns. TACK!!!!

  Linda

:D Jag tycker bara de är skoj så! men om du skickar lösen och inloggning på min mail - [email protected]



Vad är det för färger du vill ha? :)

 2009-10-27     23:27:52    URL: http://lindaseclipse.blogg.se/
  Anonym

hi hi! va söt du e!

 2009-10-28     02:09:43
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?