Vilken skön helg!!!

Min älskade man har predikat för mig ett antal gånger att jag måste vila. Att jag för en gång skull skall ta mig ur den här jobbiga härvan och ekorrehjulet av trötthet, som tyvärr bestigit min kropp.
jag har gnällt och tjatat om att jag faktiskt kan ta hand om mig själv....men det slutar lika dant varje gång. jag blir jätte trött. Kan lägga mig vid nio på kvällen och vaknar morgonen där på tröttare än innan. Väldigt påfrestande för både mig och min kropp.
Denna helgen tog jag hans ord på allvar. Fredagen var vi bara hemma. Mös med god mat och godis (som jag egentligen bestämt mig för att sluta med) Väldigt skönt att inte göra något speciellt.
På lördagen skulle vi slänga massa skräp från den gamla lägenheten. Men jag fick order om att absolut inte följa med......VARFÖR?????
jag blev väldigt irriterad först och fattade inte alls varför han inte ville ha med mig. Vem skulle han ha med som var intressantare än mig, Varför ville han inte tillbringa tiden med mig, Vad skulle han göra som var så hemligt??
Jag var jätte ledsen och han fick förklara länge att det handlade om att jag behöver vila.
Jag bestämde mig då för att åka och fika med Emma. Hon brukar kunna muntra upp mig i alla lägen.
Samtidigt skulle jag köpa farsdags present till min pappa och självklart till min man som är bonuspappa nu.

Som alltid var det en trevlig stund och många skratt. TACK EMMA!!!!

Kvällen blev lika skön den....film och god mat. Underbart att sen få somna i min älsklings famn.

Idag har vi tagit en lång promenad. Vädret var underbart och det kändes så skönt att röra sig...
Nu skall jag in i duschen och sen på kalas till min underbara bror som fyller år i morogn. Och min älskade pappa kommer vara där med och få sin present.
Kan inte ha bättre föräldrar än de....finns där i alla lägen.

Ha en fortsatt bra helg alla.....KRAM

  emma

vadå underbart väder, det e grått! o vadå underbart att somna i älsklings armar, han snarkar!

hihi...skojja bara, skönt att du haft en okej helg. krimskrams

 2009-11-08     14:08:17
  Emma Siljeholm

Sv: Hej! tack va gulligt, då tycker jag du skall följa min nya blogg, emmasiljeholm.blogg.se (inte schillov.blogg.se)



 2009-11-13     11:52:07    URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?