VACCIN!!!!

Jag har vaccinerat mig. Förra veckan. Och det är för att jag tillhör riskgruppen och mer eller mindre blev tillsagd att göra det. Nu i efterhand är jag livrädd. För vad jag gjort med min kropp.
Jag har vaccinerat mina barn med. För att jag fått veta att barn är den riskgrupp som drabbas värst. Så båda våra barn är vaccinerade och jag.
Så idag när jag satte mig ensam och tänkte så blev jag helt plötsligt livrädd. VAD HÄNDER MED MIN KROPP?
Vad händer när vaccinet kommit i kroppen....kanske inte nu men om ett par år.
Bara en massa tankar som kommer helt plötsligt. Vuxna skall bara ta en dos men barn skall ta två.
Gör jag rätt som ger det till mina barn? Vad utsätter jag de för?
Måste erkänna att detta gett mig en hel del tankar......allt för många kanske.
Nu är det visserligen för sent och jag kan inte stoppa det....men tankarna kan inte heller stoppas.
Bara att gilla läget antar jag.

Jag har varit lite dålig på att blogga. Verkligen haft bloggstopp. Min fantasi om vad jag skall skriva om fanns inte. Den hade lagt sig under en sten. jag kan inte säga att den kommit fram ännu.....men snart...snart kommer den. Det känner jag på mig.

Så vad har hänt sedan sist. Vi har haft en tuff arbetsvecka och jag tror att alla känner lika dant. Man är trötta och lte hängiga. Vill egentligen bara vila.

Jag har fått komma med i Kommunals styrelse Kortedala. Som styrelsesupliang.
Skall bli jättekul efetrsom det är det jag vill göra till viss del. Går en utbildning i handledning med. Så jag skall kunna hålla egna kurser senare. Allt sådant som jag tycker är roligt.
Jobba 50% på mitt nuvarande jobb och 50% på facket.
det hade varit jättekul

Nu skall jag ta mig in i sovrummet för att sova. klockan ringer 04.40 i morgon. Så tidigt behövs sömn. I alla fall lite.

Sov gott vänner....KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?