VAR ÄR VÅREN???????


Okej....jag bara undrar....VAD HÄNDE MED VÅREN????
Min sambo sa till mig igår att det skulle snöa under natten. Men jag kan ju säga att jag inte trodde honom. 
Och när jag kom upp mitt i natten (eftersom Embla tyckte att klockan 4 var en bra tid att gå upp) såg massa snö ute, och det fortfarande snöade. Då undrade jag......VA FAN TOG VÅREN VÄGEN???
Kan man bli mer irrietrad (troligen kan man det) när det varit så otroligt underbart väder ett par dagar nu. Med sol och hyfsat varma dagar. 
 
Jag blev i alla fall inte ett dugg imponerad. Utan mer tvärt om. Är detta början på en underbar helg tänkte jag.
Jag var tidig idag till råga på allt. Så klockan 5.30 gick jag hemifrån. Pulsande i all jä-la snö. För inte hade de hunnit ploga heller.......Kallt var det och mörkt. 
Och eftersom Embla tyckte att hennes dag började klockan 4 i morse så var jag väll inte piggast i världen.
Men det var allt hon. För hon tyckte att vi skulle leka. HAHAHA
Tinus ringde mig vid 8 och lät allt annat än pigg. Och den stackaren måste jobba till klockan 18.00 ikväll. Jag lider faktiskt med honom. Men jag får ta hand om honom sen. Ikväll. Efter träningen (om jag fixar det)
För vi kommer väll vara två klubbade isbjörnar ikväll





CYA LATER ALIGATOR








  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?