Uttråkad.

Ibland behöver man bara skriva av sig......Fingrarna glöder men hjärnan hänger inte med. Man vill bara skriva, skriva och skriva för att få ut allt. Men vet absolut inte vad man skall skriva. Stopp i hjärnan.  Just nu behöver jag få skriva....men har absolut ingen aning om vad.
Min sambo tycker att jag skall skriva om min märkliga kropp...att jag är en väldigt märklig person (hmm kan ju tolkas som man vill detta) Men för attt försvara honom lite nu så är det så att jag har 37.3 i temp. Inte så mycket kan man tycka. Men jag är skållhet och ögonen lite blanka. För min kropp säger verkligen ifrån nu. Jag har feber och för mig är det verkligen feber.När jag är frisk (feberfri) så ligger jag på 35,9-36,2. Så nu har jag feber....och detta tycker han är lite märkligt.
Helt plötsligt inser Tinus att man skall lägga på 0,5 på tempen. Då har jag ju helt plötsligt 37,8. Hmm.....lite feber var det ju i alla fall. Jag som verkligen gjort allt för att dölja detta med febern. VILL INTE VARA HEMMA I MORGON.
Men i vilket fall som helst så kom vi ju på ett ämne som jag kunde skriva om . Några få rader blev det. Jag är nog fruktansvärt rastlös idag......eller bara skrivsugen.
Men detta får väll bli allt för denna gången.
Tills vi ses igen.........KRAAAAAM



58.jpg

  Camilla

hehe lika som bär på den bilden!

 2009-05-09     20:49:52    URL: http://camillamakita.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?