Life is life.......



Här är en bild på mina tre älsklingar. Min underbara fästman och mina två underbara barn. Dessa tre gör mitt liv underbart varje dag.
Jag må vara arg, sur eller grinig. Kanske ledsen och inte alls orka med det ena eller andra. Men jag vet att de älskar mig ändå. Hur mycket som helst.  Vi kan ha en sådandär jätte jobbig dag....då allt går fel. Men jag och Tinus har en regel....som vi är ganska stränga med. Vi solmnar aldrig ovänner. Vi pratar ut innan. Hur trötta vi än är. Och det tror jag är bra.


Barnen är mitt liv och i detta livet ingår också han....mannen som får mig att le. Mannen som avgudar mina barn. Som vågar sätta regler och säga ifrån. Inte bara glida med. Som går upp på nätterna när de vaknar. Som låter mig få sova ut emellanåt och ber mig ta egen tid. Är oerhört tacksam för att jag hittat honom...eller han mig...eller vi varandra.

Sen en annan person som gör mitt liv värdefullt. Min otroligt underbara vän Emma. Emma som bara ramlade in i mitt liv för ganska exakt ett år sedan. Hon förändrarde den dagen i mitt liv och var sen kvar......
Nu när jag varit lite nere.....som jag tyvärr varit så har hon skickat massa söta muntra upp sms till mig varje dag....där det står hur bra, snygg, sexig och underbar jag är,,,,hahahha. det är verkligen bara hon och Tinus som säger så till mig. Och jag äslakar de båda. Emma skall även vara en av mina brudtärnor. Och det skall bli en fröjd att se henne jämte mig...
Är oehört glad för alla vänner jag har omkring mig.........TACK ALLA!!!!
  emmmizen

åh mikaela...jag vill bara gråta lite =)

va fint du skriver!

kram

 2009-03-11     10:19:47
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?