Tjejvänner!!!

I kväll skall två underbara tjejer komma hem till mig och Embla (Emil är med mormor och morfar på Lilla Brattön och Tinus har en vecka på Marsstrand)  Embla tillbringa större delen av sin dag på Liseberg med sin kompis och hennes familj. Så nu sitter jag här. Lite uttråkad, ensam och en otrolig längtan efetr min sambo. Han åkte idag och kommer hem någon gång i sluetet av nästa vecka eller början av vecka 28. Alldeles för lång tid tycker jag. Och jag saknar honom enormt mycket redan. kanske jag åker upp och hälsar på honom nästa helg men tills dess får det bli telesamtal och kanske videosamtal. Känner på mig att detta blir en hemskt lång veckaMen samtidigt är jag glad för hans skull....för han få göra något som han verkligen tycker om. Segling är ju en dal av hans liv. Och mitt med(sen den dag jag träffade honom) fast jag inte vill jobba med det.
Lite nere blir man men då har jag världens underbaraste vänner Emma och Erica.
Vi skall äta tacos, prata, dricka vin och sen när Embla somnat skall vi se på edward Nortons nya film Pride and glory.
Klicka för att stänga bilden

Det är tufft att känna sig nere och ensam. Men med vänner somdessa vet jag att den här veckan kommer bli okej. kanske inte världsbäst men absolut ok. Jag är glad att ha vänner som de. De förgyller min dag. Det gör alla mina vänner. detta är bara ett fåtal av de jag håller kär.
Ha en toppen helg KRAM!!!!
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?