Gott nytt år.

Nytt år nya möjligheter heter det va??? Är det så då? Att bara för att ett nytt år är framme så kan livet förändrars. Jag hoppas det. För många i alla fall. Tänk på alla som har det jobbigt runtomkring....och som säkert  precis på tolvslaget lovade sig själva att detta året skall bli bättre. Då får vi verkligen hoppas på det.
Mitt nya år började helt perfekt. Fick en weekend av min fästman/sambo i julklapp. En helg på hotell i Malmö. helt underbart. Vi kom dit ganska sent på kvällen. hade med mat så vi låste in oss på rummet. Drack vin och åt våran mat. Njöt av varandras sällskap. Pratade framtid, nuet och det förflutna. Badade i det enorma badkaret. tillsammans. Höll om varandra......enormt med närhet. Somnade i varandras famnar.......underbart. vaknade utvilade på morgonen. Gick ner och åtftukost...länge. Lugnt och skönt. Ingen stress, inga barn som behövde hjälp. Bara han och jag. Läste tidningar och njöt av den goda frukosten.
Helgen gick fort. alldeles för fort. Men vi fick laddat våra abtteri. Precs som vi behövde. Gick igenom våra planerför framtiden.
Jag ville inte åka hem menallt gott har ett slut.
Nu är vi hemma igen...jag får fortafarnde somna i hans trygga famn....och jag älskar honom så enormt.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA DÄR UTE.......
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?