TRÖTT.......

Jag är så fruktansvärt trött idag. Känns ju som om hela kroppen är gjord utav gummi. Ögonen fyllda med sand (John blund hällde nog i lite för mycket) Ögonlocken fastklistrade så att de inte går att få upp. VARFÖR DETTA DÅ??????
Herregud....finns säkert hundra anledningar. Jobbiga nätter. (En son som råkar vakna jätteofta och inte kan sova för alla hemska mardrömmar), Mycket på jobbet. VÄLDIGT MYCKET. Och sen är jag riktigt dålig på att ta egen tid. Fastän min underbara sambo sakt att jag måste och att han kan ta barnen.....JA JA JA.....det kommer. Kanske. Bestämmer mig för varje kväll att lägga mig tidigt. Men ändå har jag hundra saker som absolut måste göras innan jag kan somna. Utan igår. Halv nio somnade jag....INTE KLOKT. Men vaknade snabbt igen av Emil som inte kunde sova. Är det så när de är 6 år. Drömmer man mycket då???????? HJÄLP MIG NÅGON.
Tinus är underbar och hjälper till på alla sätt och vis. TACK....men ändå hjälper inte det när man inte får sova ordentligt.
HOPPAS PÅ SÖMNA SNART.
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?