Glöggfest

Glöggkvällen som jag hade överaskat min man med igår blev så otroligt lyckad.
Jag bjöd in några av hans kompisar och några av mina kompisar. Jag var ute i sista sekunden så därför fick jag bara med 7 stycken.
Men vi hade väldigt roligt.
Bakom ryggen på min man hade jag skickat sms och ringt andra för att få ihop detta utan att han skulle veta något.
Jag kände att han behövde piggas upp. Och vad kan då vara bättre medicin än goda vänner och lite glögg.
Med hjälp av Daniel B och Patrik D kunde jag utföra detta spektakel (TACK GRABBAR)
Lite kul att träffa Daniel också innan han drar iväg på sin resa till västindien i 6 mån.
Daniel hämtade mig på jobbet och med ilfart åkte vi hem till oss. handlade lite saker på vägen som vi var tvugna att ha. Till middag köpte Daniel även en smörgåstårta. MUMS.
När Tinus kom hem såg han bara Daniel eftersom de andra inte kommit.
Hans min var obetalbar.....hahahaha
Han blev jättechockad men väldigt glad med. Sen kom ju nästa grej....det skulle ju komma fler.
Detta var verkligen en uppiggande kväll. Hade så roligt. Skrattade och mös i goda vänners lag.
Och jag vet att Tinus blev nöjd....för det sa han ett par gånger.


Idag skulle en kompis flytta. Så klockan 10.00 var vi på plats för att agera flyttgubbar.
Men det var nog den snabbaste flytt jag gjort. För klockan 11 var vi klara igen. Den mannen hade inte så mycket saker. fast det var ju vi tacksamma för.
För vi kom hem och insåg att vi har en massa tid innan vi skall på kalas.
Idag fyller nämligen Tinus syster Sofia år. GRATTIS GUMMAN:
Så ikväll blir det middag och ännumer mys.
Ha en väldigt skön lördag.
KRAM!!!!

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?