UTMANAD!!!!

Jag har blivit utmanad. Av min vän Anna. Och jag tänkte gud va kul.....

Fyra tv-program jag brukar se:

House
two and a half men
Sex and the city
vänner

Fyra saker jag gjorde igår:

Städade
examen middag
drack vin
planerade bröllopet

Fyra saker som står på min önskelista:

Ett fint hus
Ett körkort
En ny bil åt familjen
Långt lyckligt liv med mina älskade

Fyra saker jag avskyr:

Otrohet
Blodpudding
Slask
falskhet

Fyra saker jag tycker om att göra:

Träna
Umgås med min familj och bekanta
Resa
Skriva

Fyra saker jag åt igår:

Lax och spenat paj
Jordgubbar (juvligt)
Lime tårta
Thaimat

Fyra namn jag skulle döpa mina barn till(förutom de jag redan har):

Emilia
Filip
Fillipa
Jonatan

Fyra jobb jag skulle vilja ha:

Författare
Facklig
Arbeta på barnhem
Skådespelare

Fyra snabbmatsställen jag gillar:

Pizza service (Kortedala)
Arnolds (Eketrägatan)
Lai thai (Gamlestan)
Oves gatukök (Sävedalen)

Fyra personer jag ringer eller smsar nästan varje dag:

Tinus♥
Emma
Mamma
Fredrik (min bror)

Jag utmanar: Emma, Peter, Hanna och Ulrika

Om ni antar utmaningen får ni gärna lämna en kommentar

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?