Tillbkas....IGEN

Nu är jag tillbaks igen. Haft lite bloggarsemester.
Men NU skall jag finna all motivation jag kan igen.
Kanske inte blir varje dag men troligen
mer än en gång i månaden.

Just nu längtar jag ihjäl mig efter helgen.
Tinus skall ut och segla med ett par kompisar
och jag har lämnat bort de stora barnen
över helgen ( de skall tillbringa tiden med
mina föräldrar)
Och Nova får sova en natt hos farmor och farfar.
För på fredag är det dags.....
AW (kanske är after mom) med massa trevliga tjejer.
Tror vi är ungefär 10
tokiga och glada tjejer som skall ut och svänga
våra ben på något uteställe.
Jag har verkligen sett fram emot detta hur länge som helst nu.
Och ÄNTLIGEN är det snart fredag.
På lördag kommer Nova hem igen och hon får
vara med på min och bästa Emmas tjejkväll.
Med god mat och film.
Vill inte lämna bort henne mer eftersom
det är på söndag som hon fyller 1 år.
Mammas lilla tjej fyller plötsligt 1 år.
Och vart tog den tiden vägen?
HJÄÄÄÄLLLPPPP!!!!



Nu hoppas jag att alla får vara friska och att det
blir en riktigt bra helg.

Vad skall ni göra?

Nu skall jag göra kudden sällskap och hoppas på
en bättre natt än den som var.
Nova vaknade en massa gånger.
det visade sig ju att lilltjejen hade
öroninflamation så
det var ju inte så konstigt.
Men med penicilin skall nog detta ge sig snart med.

Ha en fortsatt bra kvall.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?