Aj aj aj

I måndags på jobbet gjorde jag världens klantigaste grej. Eller klantig var den väll inte men kändes väldigt dum.
Alla våra barn sover ute i sina vagnar. Underbart att få sova i naturen. Jag skall lyfta i en utav de mindre barnen i sin vagn. Den dagen var det ju is ute. Så jag halkar till och är på väg att ramla. Men för att inte tappa den lilla jag har i famnen så rycker jag till bakåt och sträcker till ryggen.
Det känndes lite grann men var inte så farligt. Där emot på kvälllen när jag kom hem var jag JÄTTE ÖM.
Men efetrsom jag redan varit hemma så mycket pga en sjuk dotter så valde jag att gå på tisdagen. Det kändes lite bättre och jag kännde att detta fixar jag.
Absolut....jag genomled tisdagen. Funkade ganska bra men kvällen blev ju inte rolig.
Sen vaknade jag i morse.....så fruktansvärt ont. Tänkte att det var ju ingen ide att bege sig till något jobb idag inte.
Så nu sitter jag här. Hemma. Ensam och uttråkad. Barnen fick Tinus köra till förskola/skola.
Tv: visar en himla massa dåliga program. Bl.a den där trista presskonferansen från Victoria och Daniels förlovning. VEM BRYR SIG???
Jag aknske inte skall tycka synd om mig själv men det är trist......
På fredag flyger jag och Tinus upp till Piteå där han skall kolla på ett jobba( som skall vara i göteborg) Måste jag avra frisk då. Tinus har lovat att han skall lära mig åka skidor=(
Lite rädd där kanske mne får ge det en chans.
Ha det kanon. KRAM

  Hanna

hej mikaela! inte visste jag att du bloggade... =) kul kul!

tråkigt med ond rygg, hoppas du snart blir bättre!



kram hanna

 2009-02-25     18:38:39    URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?