Baciller

Jag är omringad av baciller....hemska små magbaciller. De kallar sig för kräksjukan med. Vinterkräksjukan om man skall vara helt exakt. Och de är allt annat än roliga. Hela mitt jobb verkar ha fått en slänga v de här bacillerna.
Fröknar som barn. Ja t.o.m föräldrar somALDRIG åker på det (som en förälder sa till mig)
Inte nog med det. Man blir helt borta när man får den. Min ena arbetskamrat hade blivit så dålig att hon föll ihop i badrummet och svimmade av. TVÅ gånger. Min andra kollega Gick in på toaletten, tände lampan och låste dörren. Helt plötsligt får hon ett yrselannfall och kommer åt lampknappen så att lampan släcks. Blir förvirrad och kan inte låsa upp dörren.
En pappa berättar att han trodde att hans sista tid var kommen. Hans fru däremot sa att det bara var magsjuka och att varenda människa har detta. Men inte han inte, för han var faktiskt sämre än alla andra och på väg att dö =)

Denna hemska magsjuka verkar ju vara livsfarlig....Och nu går jag och hoppas och hoppas att jag och min familj skall klara sig från detta.....TROR NI VI GÖR DET?????

Håller tummarna och käkar pepparkorn. FY FÖR MAGSJUKA!!!!!!


http://blogg.aftonbladet.se/15056/perma/697722/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?