ARG SOM ETT BI......

Jag är så Jävla arg. Kokar innombords. Skulle jag våga svära mer så hade jag gjort det.
I torsdags fick jag och Världens bästa sambo reda på att vi fick en lägenhet som vi hade budat på. Vi var verkligen jätteglada åt detta båda två. Oj tänkte vi....nu börjar det nya livet......
Bröllopsplanerna går som smort och ny lägenhet. KANON.
Kontraktskrivningen skulle vara idag klockan halv fem. Så när jag gick till jobbet liksom svävade jag fram på mina rosa moln...kär och galen. Och väldigt lycklig....
När jag hade varit på jobbet kanske två timmar ringer Tinus. FAN.....då har någon gått och gett ett högre bud helt otippat på VÅR lägeneht. Så helt plötsligt försvann de rosa molnen, lyckan pös iväg. Jag blev arg, besviken och väldigt trött......VAD HÄNDE.
Nu har vi lagt ett motbud men inte fått något svar ännu. Tyvärr tror jag att vi förlorat vår lägeneht....Och detta gör mig jätte arg...
Skall jag behöva leta ännu mer nu eller vad händer då??????
Nu behöver jag en trygg och varm famn att luta mig åt...och han kommer inte hem än på ett tag. Så jag får vara arg själv hemma ettt
 tag till.
  Anna

Nej, va tråkigt!

Vet att det inte e lätt att tänka så alla gånger. ..Men .ni kommer säkert hitta något som är ÄNNU bättre, och då förstod du varför ni aldrig fick den andra...

Önskar er lycka till i sökandet.!

Kram på dig

 2009-02-18     21:40:48    URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?