ALLA HJÄRTANS DAG!!!

Jag måste erkänna att jag ibland har ifrågasatt ALLA HJÄRTANS DAG!!! Varför behövs det en hel dag för att visa den/de man älskar uppskattning? Att en gång på året just den 14/2 så handlar hela världens befolkning handlar smycken, choklad och nallar för hur mycket som helst. Är det bara för att en enda gång om året visa att man verkligen älskar en människa. I min värld tycker jag sjäkv att det är mysigt att varje dag få visa sin älskade att han/hon är det underbaraste som finns. Kanske inte med presenter, utan det kan vara små söta ord, närhet och omtanke.

Min ALLA HJÄRTANS DAG kommer jag absolut fira med min fästman. Vi skall åka till ett ställe som heter Sparreviken. En plats som vi kanske kommer använda till vårt bröllop till sommaren. Nära havet. Där vi kan känna havsvinden blåsa och lukten av saltvatten och sandstrand.
Finns det något mer romantiskt att göra på ALLA HJÄRTANS DAG?
Troligen inte. Så vill jag gärna fira denna underbara dag. För mitt i allt detta så tycker jag verkligen att denna dag är underbar. Och visst har jag köpt något till min älskade med.........

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?