SJUKA..............IGEN

Monstret och skräcken MR BACILL är på besök......
........IGEN!!!!!
Varför, varför, varför?
Emil har fåt ont i halsen och är verkligen jätte förkyld.
Lite feber men ännu inte så hög.
Nova har fått feber hon med 38,4 hade hon innan hon somnade.
Tvår av fem möjliga är med andra ord sjuka nu.
Då är den stora frågan....kommer vi andra klara oss?
Eller är det bara en tidsfråga innan vi också får något?
Jag känner att detta kom inte på något sätt lägligt.
Det gör det väll aldrig men just nu är jag ensam hemma med
tra barn, varav två än så länge är sjuka.
Jag tycker att jag har fullt upp ändå utan detta också.
Och i morgon skall Tinus på Mässfest.
Inte heller så passande.
Nästan så jag har lust att be honom ta bilen ifall han behöver
komma hem fort.
Men samtidigt vill jag ju så gärna att han skall få gå på festen och ha roligt.
Detta kommer inte lägligt alls.



Nu är jag helt slut.
Det är faktiskt (förlåt att jag gnäller) väldigt jobbigt
att vara ensam hela dagarna med tre barn. Varav två är sjuka.
Det värsta är att det känns inom mig att jag också kommer
åka på något snart.
Vill verkligen inte vara en gnäll kärring men just nu känner jag mig sådan.

Därför säger jag
TACK OCH ADJÖ FÖR IDAG.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?