Var är stormen?

Varning för storm och ett jätte oväder
i västra götaland.
Med vindar upp mot 25m/s.
Men i Kärra märks det då rakt inte.
Här skiner solen. Visst blåser det lite grann
men stormen finns inte i närheten.
Antingen så kommer det framåt kvällen.
Eller så har den hoppat över lilla Kärra.
Den som lever får se.


Om lite mer än en vecka är det alla hjärtans dag.
Detta är ju ännu en dag för alla affärer att tjäna pengar
på oss romantiska människor.
Affärerna är fyllda med kort, nallar, choklad och hjärtan.
Jag vill inte bara ha en speciell dag där jag skall
få visa hur mycket jag älskar min man.
Inte heller vill jag bara att han skall visa mig vad jag betyder
för honom på alla hjärtans dag.
Jag vill känna det lite varje dag....men ändå kunna känna det
där extra någon gång då och då.
Inte bara den 14 februari.
Att överraska Tinus är det bästa jag vet.
Små mysiga sms, lappar, överasknings middagar eller överraskningar.
Detta vill jag göra året om.
När jag känner för det.
Inte bara en dag om året.


Carpe Diem.

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?