Njut

Ingen vet vad som händer i morgon.
Ingen vet vad som händer om en timma.
Man borde ta vara på sina nära och kära,
för du vet aldrig när det blir den
sista gången du ser dem.
Varför ödsla en massa onödig energi på fjantiga bråk
och funderingar?
I efterhand kommer man med all säkerhet ångra sig.



Nu är hallen och köket klara.
Min svärfar var här idag och gjorde det sista.
Det blev så fruktansvärt fint.
Jag är verkligen helnöjd.
Nu skall jag bara sätta upp tavlor och fotografier.
Men jag kommer tänka efter noga innan.
Jag vill ju inte ångra mig sen.
Nästa projekt kommer bli Emblas rum och troligen
båda badrummen.
Men det är inget bråttom, utan det blir vid ett senare tillfälle.





Denna helgen kommer jag vara helt ensam hemma.
Eller okej jag och Nova.
Tinus jobbar hela långa helgen på mässan.
I morgon skall jag få med mina goda vänner Annette och Tony på
VIP kvällen men resten av helgen är oplanerad.
Jag hoppas att det tyker upp något kul.
Kanks enågon man kan vållgästa eller någon som vill vållgästa mig.
Hör av er om ni inte har några planer.
JAG ÄR ÖPPEN FÖR ALLA FÖRSLAG.

Nu skall jag städa vidare här.
Njut av kvällen
CARPE DIEM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?