Helgen startar

Fredagen är här....dagen före stormen.
Imorgon bitti klockan 7.15 startar den fullbokade helgen
med samling i Frölundaborg.
Som tur var är så har jag en väldigt snäll man
som tar morgonmatchen själv.
Embla tycker verkligen att hockey är
det mest onödiga som någon kommit på.
Därför tar Tinus Emil och Jag tar Embla till simskolan.
På eftermiddagen har Emil sin andra match.
Då finns mina föräldrar (mamma får jag ju
säga eftersom pappa mer eller mindre inte är rörlig) som tar Embla.
för efter matchen skall vi i vilket fall som helst hem till de på kalas.
Det känns som ett perfekt avbrott i hockeyhelgen med en
god midag hos mamma och pappa.
Söndagen är lika fullbokad den.
Embla skall få ha sitt barnkalas (hon blev ju sjuk förra gången)
och Emil skall på kalas hos en gammal klasskamrat.
Efetr det är det hockeyträning igen.
Hockeyhelg med andra ord.
Kul men stressigt.......




  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?