Förlåt

Jag måste be om ursäkt för en sak.
I förra blogginlägget skrev jag att
Alla hjärtans dag firandet var ett Amerikanskt på hitt.
Jag kollade upp detta lite nogare och tar tillbaka det.
Det är INTE något som USA har hittat på.
Det var en präst från Rom vid namn Valentin.
Man kan läsa en artikel på
aftonbladet.se.
Ber om ursäkt för att jag skrev det jag trodde innan jag kollat upp det.



I morse var det även dags för vägning igen.
Jag säger ju att en vecka går fort.
Saken var att jag glömde skriva om det i förra inlägget och fick ett mail av en bloggläsare
som faktiskt säger att hon följer min kamp
mot godispåsen och viktnedgången.
Tack söta du Sofia......
Denna veckan var det - 0,4kg.
 Mitt BMI är nu 24,5 (Det skall vara mellan 18-25)
Jag är nöjd då det faktiskt har varit en hel del fika och sena middagar denna veckan.
Nu är det ny vecka och jag känner mig fortfarande sporrad.



CARPE DIEM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?