Måndag morgon

Måndag morgon.
Jag är vaken men Nova sover.
Hennes natt har varit hemsk.
Hostar och snörvlar.
Hon känns inte riktigt "tillbaka" efter
sin bacillinvation.
Så idag har jag ringt vårdcentralen för
att få en bedömning av en läkare.
Kanske dte ligger kvar en liten bacill i kroppen.





Måndag idag då....
Efter skolan hämtar jag de stora barnen igen och
då är familjen komplett.
UNDERBART.
Efter en lång vecka saknar jag de
så otroligt mycket.
Längtar redan till tjugo över ett när
det är dags att traska dit.
Nu väntar en vecka fylld av skratt, bus, bråk
och en massa kärlek.




Måndag betyder ju vägning också.
Förra veckan gick jag ju
ner efter två veckors stillastående.
I morse var jag lite
nervös inför vägningen.
Jag ha varit jätte duktig och tänkt mig för
men med mysiga middagar i helgen och
en och annan fika så var jag lite rädd.
Men JIPPIE!!!
-1,2 kg.
Nya vikten är 62,8.

Där ser man att det är bra att inte ge upp.
Och karaktären håller i sig.
Ingen godis på 3 månader heller.

BRA JOBBAT MIKAELA!!!

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?