Jag vann!!

Igår invaderade febermonstret min kropp.
Det var länge sedan jag kände mig så ynklig som jag gjorde
när jag försökte ta hand om mig och Nova samtidigt.
Kroppen värkte, så varje gång jag var tvungen att gå med henne
högg det till i rygg och nacke.
Huvudet värkte och mest av allt ville jag bara sova.
FAST JAG VANN
Idag mår jag mycket bättre. Tabletterna verkar
och kroppen är inte alls så öm som den var igår.
Nu hoppas jag bara att Nova (som fortfarande är förkyld)
får en bra dag och vi slipper traska runt här hemma.

Jag tänker ha en skön hemmadag.
Vila upp ordentligt så jag orkar med
öppna förskolan i morgon.
Något jag verkligen ser fram emot.



När man undviker sötsaker, så blir man av någon
annledning ännu mer sötsugen.
Jag har ingen godislängtan utan mer kaklängtan.
Kladdkaka, kanelbullar, hallongrottor och
äpplepaj.
Det är precis som om min kropp
har bestämt sig för att jävlas med mig och få
min längtan efetr sötsaker ännu större nu.
Kaffe och kaka. MUMS.
Karaktär borde finnas att köpa på burk.
Nu skall jag smaka på det nybakade brödet och försöka glömma allt vad
kakor och bullar är.
Ha en fantastisk dag
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?